Vain elämää, ei sen enempää..

tiistai 16. lokakuuta 2012

Aikaansaamaton ihminen

Kuten jo otsikkokin kertoo, pidän itseäni erittäin aikaansaamattomana ihmisenä. Mun on pitänyt monta kertaa aloittaa postaus, mutta jotenkin ihmeenkaupalla se jää aina tekemättä. Oon niin kiukkunen itselleni, koska haluaisin kirjottaa, ja tykkäänkin kirjottaa, mutta jotenkin se vain ei nappaa. Nyt tarvis vaan ottaa itseäni niskasta kiinni ja kirjottaa muutamana päivänä putkeen niin ehkä ne kirjoitushalut sieltä sitten kovenis niin paljon että kirjoittelisin useamminkin :)
Mulla on ollut monta asiaa mielessä mistä tarvis kirjottaa, mut unohdan ne sitten aina! Kääk! 

No marraskuun alussa mä saan vähän erilaisuutta mun arkirutiineihin. Mä nimittäin pääsen yksin lähtemään viikon lomalle Turkuun! 
Kattelin netissä VR:n alennushintoja ja kysyin sitten varovaisesti peteltä, että saanko lähteä hänen mummin ja vaarin luokse viikoksi lomailemaan. Ja eihän pete voinut mitään muuta kuin suostua kun niin nätisti kysyin ;) Varasin sitten liput roi-turku ja turku-roi, hintaa nuille lipuille tuli yhteensä 20€(!!)



Oon niin fiiliksissä, etten jaksais enää millään odottaa! 
Ollaan myös suunniteltu mun yhden ystävän kanssa, että mennään ruotsin risteilylle sillon 11.marraskuuta. Jännittää. 
No joo. Mä tuun taas kirjottaan jotain fiksumpaa kun jaksan ja huvittaa ja ylipäätään kerkeän. Hyvää yötä! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti