Vain elämää, ei sen enempää..

sunnuntai 22. huhtikuuta 2012

rv 30+0

Heti ekana mulle tuli mieleen et alottaisin tän postauksen lauseella 
"voi että ku aika menee nopeaa"  mutta taidan jättää sen tekemättä ;) 
Elikkä kuten otsikko kertoo jo niin tänään tuli 30 raskausviikkoa täyteen, vielä 10 ois jäljellä. Tähän väliin sitten voisin kertoa että aika menee todellakin tämän raskauden kanssa kuin siivillä! Tuntuu että vasta saatiin itsekin tietää että saadaan vauva, niin nyt meillä kohta on jo sylissä tuhiseva nyytti, oi että :) 
Vastahan minä facebookissa kaverilleni "valitin" kun mulla oli viikkoja takana vasta 17 ja kaverilla sitten jo lähenteli 30 viikkoa. No nyt olen itse tässä tilanteessa :) 

Hassua miten erilaiset nämä raskaudet on olleet; Jaroa odottaessa mulla ei ollut melkeinpä mitään vaivoja, niin nyt on ollu lähes kaikki mahdolliset. 
Oi että kaipaan sitä kun ekan raskauden aikana mun hiukset ja iho voi tosi hyvin, koska nyt mulla on ensinnäkin varmaan puolet hiuksista irtoilleet ja hiukset on muutenkin koko ajan tosi rasvaiset, vaikka ne olisi juuri pessyt. Ja iho kukkii ku yläasteikäisenä, ei kivaa.. 

Kuten jokaisessa, niin myös tässä päivässä oli positiivista, nimittäin saatiin ne meidän vanhat sohvat lähtemään uuteen kotiin! Nyt on vihdoin olohuoneessa tilaa kävellä miten itse haluaa eikä tarvi mennä tiettyä labyrinttireittiä olohuoneen toiseen päähän. :) Mutta nyt kun katsoo meidän olkkaria niin se näyttää kauheen autiolta, kerkesin varmaan tottua jo siihen ahtauteen, mutta eiköhän se tästä kun saa uuden maton hankittua lattialle :) 

Hei kohtahan on jo vappu! 
Meillä on suunnitteilla lähteä mun vanhempien luo, tuonne vielä pohjosempaan, Ivaloon :) Oon niin innoissani oottanu et päästäs sinne taas pitkästä aikaa käymään ja nyt siihen on enää viiiiiiiiisi yötä, oijoi.. Sitten ois viel aivan luksusta jos pääsis mökilläkin käymään ja kelkkaileen ja pilkillekin ennen ku jäät ja lumet sulaa, peukut pystyyn! 

Tämä kuva on otettu viime keväänä kun Jaro pääsi ensimmäistä kertaa pilkille :) 

Ja tässä kuvassa on mieheni Petri, eli pete ja Jaro paistamassa makkaraa mökkirannassa.
Viime keväältä siis tämäkin kuva. 


Minkälaisia suunnitelmia teillä muilla on Vapuksi? :) 

Hauskaa sunnuntai-illan jatkoa kaikille! 

5 kommenttia:

  1. Oi oi :) Tulkaa toki meilläki käymään ! Mulla on Jaroa ollu hirveä ikävä <3 Ja haluan tietenki nähdä sun masuuun ! :)

    VastaaPoista
  2. Oi vitsit, kohta teillä tosiaan on pikkunen sylissä :) Ite en ole varma haluanko edes toista lasta, mutta pientä vauvakuumeilua on ilmassa sillon tällön ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jasper tarvii leikkikaverin, joten lisää vaan lapsia ;)

      Poista
    2. Saahan niitä leikkikaverita muualtakin ;)

      Poista