Vain elämää, ei sen enempää..

perjantai 27. huhtikuuta 2012

muutaman päivän tilitys

Mä oon ollu taas niin aikaansaamaton että en oo "jaksanu" tehä uusia postauksiakaan nyt muutamaan päivään. Tuntuu vaan et koko ajan väsyttää ja tekis mieli vaan nukkua päivät pitkät, mut onneks mies on töissä niin mulla ei oo mahdollisuutta siihen kun Jaron kanssakin tarvii leikkiä :) 
Nyt mulla on muutaman päivän aikana menny lonkat tosi kipeeksi, ajattelin että säästyisin tässä raskaudessa niiltä kivuilta, mutta pyh, ne tuli paljon kovempina kun Jaroa odottaessa. 
Hyvä että pääsen edes liikkumaan tällä hetkellä. Mies kävi äsken ruokkiksella kotona ja ihmetteli että minkä takia kävelen "seiniä pitkin", pakkohan mun on että pääsen liikkumaan huoneesta toiseen :D voisin kyllä vakavasti harkita että kävisin tk:sta lainaamassa kainalosauvat loppuraskauden ajaksi, helpottais vähä liikkumista... 
Mukavaa kun istun rauhassa sohvalla ja en tunne lonkissa sillä hetkellä minkäänlaista kipua, niin Jaro tulee eteeni, katsoo sinisillä silmillään suoraan silmiin, ottaa mun kädestä kiinni ja lähtee viemään mua lelujen luokse. No siinä sitten taiteilen itseni lattialle inkkari-asentoon monen mutkan kautta ja niin taas leikitään jokunen tovi, kunnes Jaro lähtee touhuamaan omiaan. 
Aamulla kun näin kävi, niin luovutin, päätin jäädä istumaan sinne lelujen keskelle ja katsoin sieltä telkkaria. En vaan halunnu siinä vaiheessa kärsiä niistä kauheista kivuista, tuo tuntui paljon fiksummalta siinä vaiheessa, Huom, siinä vaiheessa! Koska sitten kun olin jonkun aikaa katsonut telkkaria siinä ja lonkat oli tottunut siihen inkkari-asentoon, niin arvatkaas mikä kipu ja polttelu alkoi kun yritin siittä sitten nousta ylös, eihän siitä mitään tullut. No loppujen lopuks kun pääsin ylös niin raahauduin sohvalle takas istumaan, ja enhän mä voinut mitään muuta kuin nauraa itselleni. 
Tuo tapahtuma ei kyllä kirjotettuna kuulosta niin hauskalta mitä se todellisuudessa oli, mutta toivottavasti voitte kuvitella. Ainakin uskon että ne joilla on lapsia niin ymmärtävät tuon "tuskan" :D

Mulla on ollu monta asiaa mielessä mistä mun pitäs kirjottaa mutta arvatkaa vaan muistanko enää niitä! :D 

Eilen täällä rovaniemellä oli aivan ihana ilma, aurinko paistoi pilvettömältä taivaalta ja mittari näytti +15. Oli niin ihanaa kun ei tarvinnut pukea päälle toppatakkia, villapipoa ja käsineitä. Jarokin nautti oikein kunnolla kun ei tarvinnut laittaa muuta kuin farkut jalkaan ja takki ja kevätpipo päähän. Oltiin pari tuntia ulkoilemassa, eli toisin sanottuna, kiertelemässä kauppoja ;) 
Viereisessä ostoskeskuksessa oli seppälän loppuunmyynti niin löysin sieltä itselleni farkut ja mekon. Suunnittelin että sen mekon voisin kesällä laittaa mun siskonpojan rippijuhliin, kun mulla ois siihen juuri sopivat kengätkin kaapissa valmiina odottamassa :)
Hintaa nuille vaatteille tuli yhteensä 6€ (farkut 3€ ja mekko 3€) 

Muuta mä en sitten löytänytkään. Tosin yhdet verhot, samanlaiset kuin ne violetit paneeliverhot mitkä löysin kirpparilta edellisviikolla, mutta ruskeat, löysin facebookin kirpparilta, hintaa niille tuli 5€. Kävin nekin sitten hakemassa eilen samalla reissulla :) 

Meillä muuttu vapun suunnitelmat nyt ihan totaaalisesti, eli ei nyt ainakaan lähdetä Ivaloon, joten niin saa heittää hyvästit myös mökkeilylle, mutta sinne ois kuitenkin tarkoitus lähteä joku viikonloppu, aika piakkoinki, joten ei haittaa :) Mutta vappuna ollaan siis vain kotona ja puhallellaan ilmapalloja, juodaan simaa, ja mussutellaan munkkeja, ihan kiva niinkin :) oon nyt yrittäny  netistä katella jos jossakin päin rolloa ois jotai vappumeininkejä jotka ois lapsiperheille tarkotettu, mut ainakaan viel ei oo tullu vastaan, mut onneks täs on muutama päivä viel aikaa :) 

Varattiin Jarolle ens keskiviikolle hiustenleikkuuseen aika, iso poika pääsee jo kunnon parturiin. Ois kai ne aika helposti itekki voinu leikata mut mä en ainakaa ois uskaltanu etten vahingossakaan vaan korvaan leikkaa :D No mut se parturi oli suunnitellu jo miten Jaron hiukset leikataan, mulla ei oo mitään tietoa mut mies sanoi että tulee ison pojan tukka, jännittää :) 

Ohhoh, tulipas tätä tekstiä, toivottavasti jaksatte lukea, vaikka kauheen tylsältähän tää näyttää ku ei niitä kuvia oo ollenkaan. Mut en haluis vanhojakaan kuvia laittaa ku uus blogi niin uudet kuvatkin! :) mutta eiköhän se laturi joskus vielä löydy :) 

Tämä lonkkavaivanen mamma kiittää ja kuittaa ja lähtee seuraavaksi raahautumaan sohvalle teekupposen kanssa! :) niin ja hyvää viikonloppua kaikille! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti