Vain elämää, ei sen enempää..

lauantai 21. huhtikuuta 2012

Kiva lauantai!

Tää päivä ei alkanu niin hyvin miten oli suunniteltu, mutta siittä en halua nyt sen enempää kirjoittaa. Ehkä joskus. 

Meil on kotona pieni kaaos tällä hetkellä, erityisesti olohuoneessa.. Eilen tuli se divaanisohva, ja se ei ole mistään pienimmästä päästä. Ei sitten keretty hankkiutua edellisistäkään sohvista eroon, meillä niitä oli siis kaksi (2- ja 3-istuttavat) joten nyt meillä on divaaani sekä nuo vanhat sohvat olohuoneessa viemässä tilaa. No eipähän tarvi ainakaan valittaa että istumatila loppuu kesken ;D Nyt tarvis vaan äkkiä saada ne vanhat sohvat pois tilaaa viemästä että pääsisin kunnolla sisustamaan :)

Siitä pääsenkin nyt aiheeseen mistä tulin alunperin kirjoittamaan tänne, elikkä sisustaminen. Mä niiin rakastan sisustamista, et nyt kun saatiin tuo divaani niin mulla on tullut niin monia uusia sisustus ideoita mieleen, joita pääsen nyt pikkuhiljaa toteuttamaan. 
Tänään käytiin vihdoin ja viimein siellä kirpparilla, oon nimittäin todella aikaansaamaton. 
Löysin sieltä aivan ihanat violetit paneeliverhot; Hemtex-merkkiset, hintaa 2,50€ (!!) 
Mun oli aivan heti pakko saada ne ikkunaan sovittaa, laitoin ne jo ennestään ikkunassa olleiden valkoisten verhojen viereen niin tuo olohuone näyttää nyt jo niin kodikkaalta, verrattuna siihen mitä se oli nuiden vanhojen sohvien aikaan, silloin mulla nimittäin ei ollu mitään innostusta sisustaa, vaikka siitä hommasta olen aina tykännyt! 
Laitan kuvaa heti kun se kameran laturi löytyy ja kunhan nuo vanhat sohvat saa pois nurkista! 

Jännä huomata miten pienillä asioilla ja tekstiileillä saa iloa itselleen ja perheelle hommattua! Ja kodistakin saa heti paljon mielekkäämmän näköisen. :) 

Onneksi tämäkin lauantai kääntyi parhain päin! 
Rakastan perhettäni yli kaiken! <3 


Ja laittakaa ihmeessä kommenttia jos on jotain kysyttävää tai palautetta tai ihan muutenkin vain, mielelläni vastailen teille! :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti