Vain elämää, ei sen enempää..

torstai 24. toukokuuta 2012

Uupunut mamma

Mitenhän mä jaksan nämä viimeiset viikot? 
Öisin saan nukuttua vaan keskimäärin 2-3 h ja nekin vähäiset unet 10 minuutin pätkissä. Herään aina kun yritän vähänkin liikahtaa ja vaihtaa asentoa, mulla on niin kamalat liitoskivut ja lonkat huutaa hoosiannaa. Ja sitten jos vihdoin löydän hyvän nukkuma-asennon ja pääsen uneen, niin enköhän herää siihen kun alkaa supistelemaan. :( 
Tätä on jatkunut nyt parin viikon ajan ja laskettuun aikaan on kuitenkin vielä matkaa, niin tällä hetkellä tuntuu kyllä siltä, että mä en jaksa tuollaisia öitä enään kauaa. 
Olishan se helppoa jos tää ois mulla nyt ensimmäinen raskaus, niin voisi vaikka nukkua kaikki päivät lyhyissä pätkissä, mutta kun ei ole. Mulla on täällä kaverina Jaro, joka tarvitsee huomiota ja leikkikaveria koko päivän ajan. 
No onneksi mulla on huomenna aika neuvolaan niin otan tuon asian kyllä siellä puheeksi. 

Rv 34+2 :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti